تابهشت...

برای آمدنت ...

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ

نمی دانم در طومار تقدیرات دخترک چه نوشته بودند که وقتی مثل امروزی پاهای کوچکش را به دنیای آدم بزرگ ها می گذاشت اسم زیبای فاطمه را از بین همه نام های آسمانی برایش دستچین گلچینانه کردند و شاید در همان گیر و دار اسم گذاری ها بود که دست خداوندی حضرت کریم در فاصله ای نه خیلی دور اراده کرد تا پسرکی که تازه 4 سالگی اش تمام می شد بی آنکه بداند هفتمین روز شهریور را عاشق شود!

قبل تر ها گفته بودم که داستان عاشقیم از شنیدن نامت شروع شد و حالا من هر روز نامت را و صدا کردنش را بیش تر عاشق می شوم

بگذار واژه ها در تقلای بیان دوست داشتنت لال شوند من اما همین قدر می نویسم که آمدنت و بودنت و مهم تر از همه، برای من بودنت نعمتی است که بر نالایق بودنم برای داشتنش معترفم

خوب من

سالروز بودنت پربرکت

ساده و صمیمی

دوستت دارم ...

  • آقای خونه

نظرات (۱)

دوستت دارم به خاطر تمام دل نامه هایی که دل دل می کنند تا در دلم جای بگیرند،ولی بی خبر از اینکه از ازل در دلم جای گرفته بودند...
دوستت دارم بهترینم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی