تابهشت...

دلم میخواهد

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ب.ظ

اصلا انگار بعضی ها بلدترند زندگی کنند

بلدند با شادی به به جایی بروند که شاید برای ما بدترین جایی بود که در عمرمان رفتیم

بلدند عکس های قشنگ بگیرند و ما جز تصویر غم،چیزی آن روز بر بوم زندگی مان نکشیدیم

نه تنها آنروز...

بلکه آن یکی روز،آن یکی روز و آن یکی روز...

دلم یک زندگی خوب میخواهد

که برویم و مثل ان اول ها هی عکس هنری بیندازیم...

دلم میخواست آن روز یک عالمه عکس بگیریم...

دلم یک روز را میخواهد که ترس از رفتنت در وجودم نباشد...

همین

تمام

  • خانوم خونه

نظرات (۱)

به قول همسفرم سراشیبی ها هم بخشی از مسیر اند؛ مقصد اگر تا بهشت پرمحبت خداست؛ گره دست هایمان را باید محکم تر کنیم تا نگاهمان به حواشی اطراف و دیگران؛ تنها رنگ و بوی عبرت گرفتن داشته باشد نه مرغ هایی همسایه ای که در هیبت غازاند و مثل اضافه ها؛ اصل با هم بودنمان را کتمان می کنند
:*
(دلم پی دلته پس ترسو بیخیال خانمی)
پاسخ:
من گفتم؟چه جمله ی گهرباررررری گفتمممم
بح بح
بناااازم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی